By Xaara Novack - iulie 28, 2021

 În pădure la Coveanu cu Brânzeturi cum se cu...Vin ediția 38




A fost ediția 38 pentru evenimentul blogosferic, sponsorizat de către Asociația Bloggerilor Olteni și DictionarCulinar.ro: Brânzeturi cum se cu...Vin. Eveniment despre care vă povestesc întotdeauna pe blog.

De data aceasta a fost special, pentru că am fost în deplasare!

Am  mers la Slatina și în pădure la Coveanu! O locația faină, care te cucerește imediat cum ajungi acolo.



În Slatina am văzut dealul Grădiștei, de unde se poate admira panorama rîului Olt. Frumos, am făcut câteva poze amintire, cât zona nu va fi îngrădită pentru că acolo este teren privat.

Apoi am mers în centrul Slatinei, într-un local pentru evenimente care se va deschide în curând vara aceasta. Locația suportă până la 500 de persoane și mi-au plăcut mult mesele, așezarea lor, zonele spațioase, dedicate acestor tip de evenimente și faptul că are etaj. A fost foarte interesant!



Degustarea ca atare s-a desfășurat În pădure la Coveanu.

O locația superbă! În zona Schitu Greci, Greci fiind satul iar Schitu este comuna. Iar locația este cam la 15 minute de Slatina. Arată absolut minunat, este perect pentru un weekend de relaxare sau pentru evenimente. Au o terasă perfectă și grătar la dispoziție! Iar mâncarea pe grătar are un gust fenomenal!

Tot acolo vă puteți caza, pentru că au o cabană faină și puteți vizita inclusiv crama lor. Micuța cramă unde au vinuri de colecție foarte interesante.



Domeniile Sâmburești

Au fost cinci vinuri la număr, nu am timp să vi le povestesc pe toate, am să pun poze însă.

Cel care mi-a plăcut foarte mult a fost vinul Roze Sâmburești. A fost reconfortant și gustos. A avut un gust bun și rece! Perfect pentru căldura de afară!

Cuvântul pentru acest vin ar fi Piersiciu.

Este un vin fructat, aromat. Nu este foarte astringent și prospețimea sa se simte.



Brânza pentru grătar Delaco

Preferata mea a fost Halloumi, care a venit alături de Roze Domeniile Sâmburești.

Este o brânză puternică, însă echilibrată. Mirosul este dulceag, se prăjește bine pe grătar și capătă acel miros de bine copt! Are o structură puțin cauciucată la prima mușcătură, dar devine brânzoasă și gustoasă imediat.

În combinație cu vinul este și mai delicioasă!

Este o brânză de vacă ce se obține prin fierberea de caș proaspăt. Ea vine din Cipru, acolo fiind preferată a se combina cu pepene. Ceea ce mi se pare ideal. În special vara!

Cuvântul pentru brânză ar fi echilibru.

Ambele împreună ar da un cuvânt care să te îndemne la bucuria verii: fraged

Și vinul, dar și brânza par a fi astfel. Vinul este bine să fie băut în primul an, iar brânza este din caș, deci nu au timp de maturizare.

Hidratarea a venit de la Aqua Carpatica, cărora le mulțumim! 

Abia aștept următorul eveniment marca Brânzeturi cum se cu...Vin! 

  • Share:

You Might Also Like

0 comentarii