sâmbătă, august 08, 2015

Leapșa Liebster


Mulțumesc Xaara Novack pentru nominalizare! M-ai tag-uit și anul trecut, și ca și atunci, ai ales întrebări interesante. Let's get to it!

Piesa vestimentară favorită în vara aceasta. Ce ați purtat cel mai des?
Piesa vestimentară în care mi-am petrecut practic toată vara sunt o pereche de blugi albaștri. Da. Am zis blugi. Nu pantaloni scurți. Blugi. Sunt subțiri, destul de lejeri și comozi, și nu mă sufoc în ei. Mai am motive, dar nu mai intru în detalii. 
SPF, dar ce brand? Și ce impresie v-a făcut?
SPF 50 de la Gerovital Sun. Îmi place crema, se absoarbe repede și nu mă lasă cu senzația de ten gras. Miroase plăcut și nu este nevoie să aplic foarte mult produs pentru a fi eficientă.
Cum arată o seară perfectă pentru voi?
Răcoare, liniște, un serial bun, ceva de ronțăit și compania unei persoane dragi, este tot ce-mi trebuie.
Ultima carte citită (pentru că știu că vă place să citiți)
Cafea, Cafenele - Michel Braudeau , Super cartea și dacă mi-aș permite, mi-aș cumpăra mai multe cărți pe tematica asta. Cum ar fi Confesiunile unui cafegiu de Gheorghe Florescu. 

Ce oraș ați dori să vizitați în viitorul apropriat?
Budapesta, pentru că și deoarece tot neamul meu a vizitat-o deja și eu încă nu. Nu se poate așa ceva! Ah, și pentru că nu pot decide.. aș mai menționa și Florența, ÎN special regiunea Toscană. That is what dreams are made of! *-*
Care este parfumul vostru preferat?
Momentan dețin o singură sticluță de parfum, de la Avon - Scentini. E dulce, îmi place. Însă nu sunt mare amatoare de parfumuri, de când o colegă de bancă din liceu m-a stropit pe gât cu ceva ce ea pretindea a fi parfum de trandafiri. Ei bine, m-a lăsat cu o iritație pe tot gâtul și pe o parte din orbaji, de toată frumusețea. Trebuia să-i fi mulțumit...am fost singura persoană pe care a lasat-o dirigul nostru să plece acasă în timpul orelor...vreodată.  
Aveți animale de companie? Prezentați-ne pufoșeniile voastre!
Daaaaaaaaa.... Păi, înafară de cele 5+2 pufoșenii cu care locuiesc la Craiova, am și acasă doi ^^ 


Ce aveți în geantă în acest moment? DUNDUNDUN!
În acest moment, doar portofelul și Mp3-playerul + căști. Boring...I know :)))
Un cântec preferat, care vă obsedează sau un earworm de care nu puteți scăpa?
One Republic - All The Right Moves , un rediscovery plăcut.

Ultimul film vizionat. Scurt sinopsis și dacă l-ați recomanda au ba.
She's funny that way - cu Gerard Butler & Jennifer Aniston, mare thumbs up! Practic, îmi amintește de Mr. & Mrs. Smith. E o comedie romantică, nu dau spoilere. Vizionați și vedeți singuri. 

Ce ați schimba sau îmbunătăți la blogul vostru?
Mi-ar plăcea să-l pot trece pe domeniu și host propriu, și să-l mut pe wordpress ca să-l pot customiza mai mult. 

Cam atât din partea mea. Din păcate eu nu prea cunosc 11 blogerițe...așa că tag-ul rămâne deschis oricuri își dorește să-l preia. Voi alege însă, 11 întrebări noi:
  1. Care este mijlocul de transport (pe călătorii lungi) pe care o preferați? 
  2. Care este băutura voastră preferată, vara aceasta?
  3. Unde ați călătorit sau plănuiți să va petreceți vacanța de vară?
  4. Care este modul vostru preferat de vă răsfăța? (weekend pamper, daily...)
  5. Ce v-ați dorit să deveniți, când ați fost copii?
  6. McDonalds sau KFC? 
  7. Unde anume (de pe tot globul) v-ați dori să locuiți? De ce?
  8. Preferați canicula, sau frigul?
  9. Vă place dulcele sau săratul?
  10. Dacă vi s-ar îndeplini o dorință chiar acum, care v-ar fi dorința?
  11. Care este metoda voastră preferată de a vă răcori, vara aceasta?
Distracție plăcută!



4 comentarii:

  1. Hey, si mie imi plac blugii <3 Dar da, prefer o rochita vaporoasa pe timp de vara. Mai noi, am invatat sa transpir!
    Nice cities, ambele sunt interesante.Imi place si poza! :D
    Ai doua pufosenii pufoase. :)))
    Ar trebui sa-mi pun si eu cantecul acela in folderul meu de melodii, dar mereu uit sa fac asta.
    Se poate customiza si pe blogger doar ca e mult de lucru. Wordpress-ul te scuteste de munca ;) Pe viitor o sa ai si domeniu si host propriu. I feel the wind of change. But you need to work for it! Hugs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal ca iti plac blugii, doar au fost ai tai intr-o alta viata :))))) Bine ai venit in lumea celor ce transpira =))))))))
      Stiu, tocmai de aceea vreau pe wordpress...everything is laid out gata de lucru ^^ Nice Scorpions reference, i will work for it. Don't worry. Huuuuuuuuuuugs and kissus!

      Ștergere
  2. Am și uitat de One Republic. Nu am mai ascultat de mult melodii de-ale lor, am și uitat cum se numea cea pe care am ascultat-o prima oară și care îmi place cel mai mult. :)) Mulțumesc pentru reamintire, poate reușesc să și ascult mai multe melodii de-ale lor.

    Îmi plac mult întrebarile, așa că îți preiau leapșa. Voi posta undeva săptămâna asta. :D

    Hugs and kisses!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-am reamintit de ei, Aki :D Eu imi amintesc, ca prima melodie pe care am auzit-o de ei, a fost Stop and Stare, se dadea foarte des la tv. N-am mai auzit nimic de la ei o buna buacata de vreme, dupa care au iesit cu All the Right Moves si Counting Stars, care iarasi imi place.
      Abia astept sat- citesc raspunsurile! Glad you liked the questions! Huuuuuuuuuugs!

      Ștergere