sâmbătă, martie 21, 2015

Primăvara grădinarului

Probabil majoritatea dintre voi știți deja că îmi place la nebunie să gătesc. Dat fiind acest fapt, de circa  un an sau doi, încerc la începutul primăverii, să-mi plantez ierburi aromate. Fiindcă mi se par mult mai utile ca florile de rând.
Prefer să le plantez chiar eu, deoarece îmi place să simt acea bucurie pe urmă, știind că mi-am putut condimenta bucatele folosindu-mă de fructul muncii mele. Preparatele capătă întotdeauna o aromă specială când folosesc ierburi proaspete, în locul celor uscate din comerț.
Nu mă refer la cultiva o plantă sau două doar, ci vroiam să am din toate. Bugetul meu de anul trecut însă, nu mi-a permis prea multe. Am reușit totuși să cresc măcar câteva ierburi, printre care cimbru, coriandru, busuioc, dar și rozmarin. Cel din urmă din păcate, este o plantă ceva mai pretențioasă, și în același timp, este și preferata mea. Am avut mai multe tentative eșuate în cultivarea rozmarinului Două sau trei pachete de semințe mi s-au dus, până să-mi reușească, dar chiar și atunci, nu a rămas în viață.
Știu însă, că o parte din greșeala mea a fost faptul că le-am plantat în ghivece mult prea mari pentru răsaduri.
Anul acesta nu voi mai comite aceeași greșeală și voi proceda corect! Iar ca partener de încredere în d-ale grădinăritului, mă voi baza pe Gardenpedia.


 Pe pagina lor am găsit exact ceea ce îmi lipsea, și anume un set de ghivece pentru răsaduri la un preț excepțional. Am găsit setul Ghiveci Turba rotund, de 6 cm și conține 24 de ghivecemarca EBERT, pentru numai 7 RON! 



Sunt bucuroasă să știu, că primăvara asta mă voi putea apuca din nou de plantat, procedând așa cum trebuie.
Îmi place că cei de pe gardenpedia.ro nu cer o sumă minimă pe comandă, ci pot comanda de cât vreau eu. Iar comenzile de peste 99 RON au transport GRATUIT. Acum văzând atât de multe obiecte utile pe site, la prețuri super,  sunt foarte sigură că nu mă voi opri doar la un simplu set de ghivece.
Setul GhiveciTurba Rotund este tocmai ce căutam pentru a-mi începe și anul acesta, mica mea grădină de ierburi aromate, ca la carte! Mai ales că ele vin și cu instrucțiuni, așa că sunt sigură că vor fi utile. 
Mă bucur în special fiindcă știu că de pe gardenpedia.ro cumpăr echipament de cea mai bună calitate, precum și acest set de ghivece, care sunt făcute din cea mai bună turbă irlandeză. Nu știți ce este turba?  Turba este o acumulare de materie organică formată din insecte sau plante descompuse. Iar astfel de ghivece sunt extrem de folositoare, fiindcă îmi vor hrăni plantele cu toți nutrienții de care vor avea nevoie, până la replantare.
Cred că orice grădinar, începător sau experimentat, merită să-și poată cultiva plantele preferate, pas cu pas. Știm doar, că natura nu trebuie grăbită.

Abia aștept să mă apuc de grădinărit în această primăvară, cu Gardenpedia!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu