joi, iunie 13, 2013

The Versatile Blogger Award



Acum cateva zile am fost luata complet prin surprindere cu acest premiu numit Versatile Blogger Award si iti multumesc mult xaaara novack pentru nominalizare! Va invit cu drag sa-i vizitati blogul plin de imagini ULUITOARE si sa va convingeti singuri ca mitul "Iti trebuie un aparat DSLR de ultima generatie si scumpa cat casa pentru a face poze ca lumea...."  este doar atat: un mit

Acum, am sa va dau inca 7 detalii despre mine, care vor fi complet random:

  1. Am o convingere ferma, ca o nava extraterestra de undeva de prin galaxie se distreaza de minune dand vremea peste cap cu vreo tehnologie super-ultra-mega complex, frustrandu-ne pe noi oamenii.
  2. In curand va trebuie sa ma confrunt cu una dintre marile mele temeri: vorbitul in public. Mai exact, in fata comisiei la sustinerea lucrarii de licenta... Deja inghit in sec.
  3. De cand xaara si-a achizitionat o bicicleta, a trezit in mine un dor nemaipomenit de bicicleta mea de acasa... ceea ce ma duce la urmatorul lucru:
  4. Detest faptul ca CFR baga vagoane speciale pentru transportat biciclete NUMAI vara si NUMAI pe vreo 2-3 trasee: adica spre munte sau spre mare... si daca eu n-am drum spre niciunul ?????! 
  5. Zilele astea m-am confruntat cu examnul celui mai nesimtit prof pe care l-a pomenit vreodata Pamantul. Proful meu de literatura italiana de la universitate. De ce era nesimtit? Pentru ca in ziua examenului a venit cu urmatoarea declaratie si cu vreo 2 saci de carti: "Cine nu cumpara cartea nu va intra in licenta!!! Este obligatoriu si costa 20 RON!" In secunda a doua am avut o mutra ca una care a muscat in kkt, si am spus ferm ca NU.AM.SA.CUMPAR nici de-as avea bani! Daca e sa pic, sa pic din propria-mi prostie, NU din pricina unei carti! Plus ca el isi primeste leafa din taxa platita de mine si de alti un catralion de studenti, nu e vina mea ca el si-o iroseste pe scosul cartilor sale la imprimanta dar fara cui sa le vanda. SI AM TRECUT DE EXAMEN fi-rar-al-mortii sa fi
  6. Abia astept sa am un job si un salariu ca sa pot sa donez la Speranta pentru Animale si organizatiei RAR (Romanian Animal Rescue). Oamenii aia sunt niste eroi, cu totii. 
  7. Visez ca intr-o zi sa invat sa cant la o chitara electrica melodii precum cei de la Within Temptation. (I'm crazy about guitar solos ^_^)



Va daruiesc acest wallpaper pe care l-am gasit aici
(Nu, nu imi apartine)

Regulile pentru a da mai departe acest premiu sunt:
1. Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat
2. Include link-ul catre blogul respectiv.
3. Selecteaza 15 blogarite pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmaresti constant
4. Lasa link la ultima lor postare pentru a le anunta
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine

Din pacate eu chiar nu mai am pe cine sa mai nominalizez... Dar multumesc inca odata Xaara, pentru premiu, ti pup ti pup!!!!



2 comentarii:

  1. Partea cu licenta va fi usoara, vei avea mai putin de cinci minute sa palavragesti in fata comisiei despre lucrarea ta de licenta. Don't worry.
    I hate CFR! Au preturi exagerat de scumpe si servicii proaste.
    Bine ca n-ai luat cartea. E cunoscut comportamentul acesta al unor profi care daca nu le-ar cumpara studentii lor cartile, nu le-ar cumpara nimeni altcineva. Si eu am avut specimene de gen, unii terminasera facultatea in Bucuresti. Si...nu i-a schimbat cu nimic. Aceeasi nesimtire vesnica.
    Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa si sper, sa fie usoara :D Ca daca e sa vorbesc mult...ma fac varza.
    Cat despre carte, sincer...mi-ar fi parut rau si de bani, deoarece chiar daca as fi avut bani sa o iau, as fi ajuns sa-o ARD de nervii pe care i-am avut. Ar fi fost ca si cum as fi dat foc la suma care pentru mine ca studenta, nu e tot una daca e plus sau minus...

    RăspundețiȘtergere