miercuri, mai 23, 2012

Koifish & Kanji



Ştiu, ştiu nu-mi săriţi în cap…alt Koifish, dar acesta este un „survivor”. A supravieţuit la nu una ci DOUĂ atacuri feroce ale „tigroaicei” noastre de casă pe nume Pufy…sau Mao…sau cum doriţi, are mai multe. Din păcate, nici un desen sau document din hârtie nu este în siguranţă atunci când „mitzoasa” se pune pe treabă…dar ochişorii ei mari te fac să o ierţi de fiecare dată (imediat după o mică ceartă bine-înţeles). :Şi ca să nu spuneţi că o acuz pe nedrept, iată dovada:

Bun…ştiu că am mai postat un desen cu un peşte Koi mai demult, dar nu m-am putut abţine şi am mai "creat" una. Spun "creat" pentru că cel din imagine este o combinaţie din cel puţin trei specii de Koifish japonez, realizat iniţial în crieon, dar îmi place cum a ieşit. Floarea este de prun, am ales să fac o schimbare de la tradiţionala floare de cireş. 

Pentru culorile care au personalizat acest desen, dându-i viaţă şi farmec, îi mulţumesc cuiva special, şi anume Xaara Novack. - Acest desen au fost creat pentru tine, iar mesajul ascuns în Kanji ţi se adresează doar ţie.  



Realizat pe coală A4
Creioane: HB şi 2B
Culorile în acuarelă by Xaara Novack

Un comentariu:

  1. Ti-a iesit frumos desenul *_* koi fishies sunt greu de desenat, stiu pt ca am facut tabloul din camera si mi-a luat ceva timp sa ma hotarasc la culori... insa imi plac. <3 Multumesc pt desen! De acum incolo il tin in mapa :)) sa nu mai cada prada mitoasei.
    Hugs&kisses! :*:*:*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere