luni, martie 26, 2012

Trei reţete pe care le voi testa următoarele săptămâni

Toast la francez  la cuptor cu banane şi ciocolată

Am găsit aceast mic dejun dulce pe seasaltwithfood.com în timp ce căutam variante noi ale toastului francez, şi mi se pare o idee genială şi al naibii de simplă pentru un desert rapid.








 
Cream Puffs, un fel de Profiterol

Reţeta provine de pe www.food.com  şi am rămas gura-cască realizând cât pare de simplă. Totuşi, am auzit de multe ori că cele mai sofisticate reţete sunt defapt, cele mai simple şi mai delicioase. Rafinamentul lor constă pur şi simplu în aspect. De o bună bucată de vreme m-am resemnat pur şi simplu la pandişpanul clasic şi creme instante, sau crema de patiserie ocazional, aveţi aici o variantă pentru eclere şi cornuleţe umplute. Este o variantă mai complexă, dar frumuseţea acestei umpluturi constă în flexibilitatea ei.

Câteva suggestii:

Frişca lichidă este opţională, crema se va lega frumos şi fără ea, şi va avea textura umpluturii pentru Cremşnit. Dacă doriţi o cremă mai usuoară şi pufoasă, folosiţi frişca.
Puteţi reduce cantităţile liniştiţi, dacă vi se pare prea multă, reduceţi totul la jumătate: 250-300 ml de lapte, vreo 3 gălbenuşuri, 3 linguri de zahăr, un plic de zahăr vanilat PLUS esenţă de vanilie, asta dacă nu aveţi batoane de vanilie în casă, dacă aveţi, ajunge şi o jumătate de baton, iar făina în jur de 2-3 linguri, eu nu am mai pus şi amidon deoarece amestecând liniştită în continuu, crema s-a legat frumos.



Tort Suprem de Ciocolată

Este o reţetă care îmi gâdilă imaginaţia de ceva vreme, dar ori de câte ori îmi vine să prepar ceva, îmi aduc aminte că nu am aproape niciodată margarină sau unt nesărat în casă. Vina îmi aparţine, mereu uit să iau.

Reţeta o găsiţi aici: ce-retete-mai-fac-fetele.blogspot.com



Eu s-ar putea să mai simplific lucrurile pe ici şi colo (am un buget foarte limitat), dar am de gând să prepar şi un tort şi dacă e ultimul lucru pe care-l fac! =))  îmi stă ca un pitic pe creier şi n-o să am pace până nu încerc ^^


Acestea sunt provocările pe care mi le-am propus pentru viitorul apropiat, iar după ce le-am preparat, unul câte unul, voi posta şi variantele care mi-au ieşit şi care, cu siguranţă că nu vor fi la fel aspectuoase, dar promit să-mi dau silinţa. O zi însorită de primăvară va doresc tuturor!

Un comentariu:

  1. That looks just yummy! =p~

    Mi-ai facut pofta de prajituri din astea pufoase si cu ciocolata si frisca si... Ah, de toate!

    Sa ne spui ce gust au, desi am eu asa o impresie ca sunt delicioase. =p~ (ce mi-ar placea sa pap o prajitura din aia =p~ )

    Spor la gatit! Hugs! >:D< :*:*:*

    RăspundețiȘtergere