sâmbătă, ianuarie 28, 2012

Realizarea de azi - Tiramisu in 3 straturi (fara oua)

Tiramisu - cel mai simplu desert italian, foarte raspandit, iventat si re-inventat de toti cei care l-au preparat. 
Bun, recunosc, Tiramisu este un desert care ma batea la cap de multa vreme sa incerc sa-l prepar. Zis si facut, dupa o plimbare mai mult sau putin fortata pana la Lidl (fortata adica ingreunata de cantitatea imposibila de zapada de afara + gerul) am reusit sa fac rost de ingredientele necesare, in cantitati moderate si la preturi destul de OK. 


Odata ajunsi acasa si dupa o Nescafe 3 in 1 savurata impreuna cu Xaara, pentru a ne "trezi" dupa gerul de afara, m-am apucat repede sa prepar desertul cu pricina, si sincera sa fiu, nu cred ca mi-a luat mai mult de 15 minute sa fiu gata + vreo 45 de minute sau o ora timpul de racire.


Cat despre retata pe care am folosit-o, provine de pe acest site : haisagatim.ro
Cautam in mod special o reteta de Tiramisu care sa nu-mi necesite oua, si stiam ca exista o varianta cu frisca lichida in loc de oua. Cea mai adecvata reteta am gasit-o pe acel site. Multumesc autoarei: Amalia!


Cantitatile la mine au iesit putin mai diferite decat in reteta mentionata:

  • 200g piscoturi ( 22 buc ) => (mie mi-au iesit 30 buc)
  • 250 ml smantana pentru frisca => (am gasit numai de 200ml)
  • 250g mascarpone
  • 3-4 linguri zahar => (eu am pus decat 2 linguri mari)
  • 200 ml cafea neindulcita
Am urmat intocmai intructiunile ei la preparea desertului si la asamblarea acestuia.




Iata rezultatul final:





Sper ca v-am facut pofta de o incercare ;) sau mai multe ^^

2 comentarii:

  1. Yum yum! te pricepi la prajiturit, asa ca a iesit apetisanta! keep it up! kisses :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. I'm glad you liked it! Trebuia sa ma revansez pentru "the esec"-ul de alaltaieri :)) I'll try to keep it up! Sankiu! kisses for u too! :-*:-*:-*

    RăspundețiȘtergere