joi, decembrie 01, 2011

Motan - "Vedeta"

Salutari tuturor! As dori sa va fac cunostinta cu motanul-meu-vedeta, in varsta de 14 ani. Inca nu s-a hotarat asupra unui nume de scena, dar raspunde la orice sinonim sau derivare a cuvantului "pisica". Mdaaa, v-ati gandi ca in toti acesti ani ar trebuit deja sa ma obisnuiesc cu toate nazdravaniile cu care m-ar putea surprinde...dar nu este asa. Abia dupa atitia ani s-a hotarat Pisul meu ca ii plac cartofii prajti...si ca vrea si STIE sa manance din mana omului, dar si-a pastrat totusi gusturile "selecte", nu mananca orice sau oricand. De exemplu, nu mananca bucati de carne de snitel, decat daca ii scot coaja din pesmet, sau nu ii plac bucatile de cremwursti daca acestia inca mai scot aburi. Prefera sa se joace hockey cu mancarea pana se raceste...
Adevratul motiv, insa, pentru care a devenit Motan-Vedeta, este din pricina celui mai recent moft al sau: nu mananca bucati de ficatei, decat sub "lumina reflectoarelor". Da... maicamea i-a dat bucati de ficatei, dar nu le-a vrut, s-a dus in schimb sa doarma. Cand m-a vazut ca am iesit in bucatarie cu aparatul foto, s-a gandit sa se dea in spectacol (nu stiu daca a fost din cauza aparatului foto, sau pur si simplu n-a vrut ca mancarea sa ajunga la caine). S-a apucat sa manance, cat timp eu ii faceam poze, si s-a oprit din mancat in momentul in care m-am oprit si eu din facut poze!!! 


Doamnelor si Domnilor, vi-l prezint pe "Pisu - Mofturosul" !

Un comentariu:

  1. Mumooooos! Se pare ca are dorinta de a fi sub lumina reflectoarelor, o descopere acum la batranete. Pisul tau e plin de talent!
    Hugs&kisses!

    RăspundețiȘtergere