duminică, octombrie 02, 2011

Miracole mici pentru omenie




Cu câţiva ani în urmă am facut cunoştinţă cu parmul Kenzo Jungle Elephant - subtil, pământiu, dar încântător prin felul în care atrage un zâmbet de satisfacţie pe buzele oricui o poartă…şi pe buzele cui o simte.
Nu de mult timp aflasem, din întâmplare, de pe FashionTV, că aceeaşi marcă Kenzo are şi o linie de vestimenţie, foarte şic, fără urmă de prost-gust.
Ieri pe tren, citind revista pentru femei „Marie Claire”, numărul lunii Octombrie, 2011 – cu Jennifer Aniston pe copertă – am dat peste un mic anunţ, pe pagina 22, despre Kenzo cu titlul:

 „Lansare: COLECŢIE PENTRU JAPONIA” – iar anunţul suna aşa -  Kenzo vine în ajutorul misiunii Crucea Roşie în Japonia cu o serie de produse în culorile steagului japonez.
Colecţia se va găsi în magazinele Kenzo începând cu luna octombrie şi conţine o geantă Pagodon, două portmonee mici, un breloc şi o insignă, toate purtând marca Kenzo Loves Japan, iar banii obţinuţi din vânzarea acestora vor fi donaţi victimelor cutremurului.

Un zâmbet până la urechi mi s-a furişat pe buze… Japonezii sunt, după părerea şi după credinţa mea, singurii care au rămas oameni  într-o lume care i-a considerat nimic mai presus de nişte barbari, la început. Iar astfel de gesturi mici, care pot ajuta mii de persoane şă-şi reînceapă viaţa şi să-şi recapete speranţa după tragedii peste tragedii, mă fac şi pe mine să-mi păstrez, măcar o firimitură, din speranţa mea în omenie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu