luni, iulie 11, 2011

O plimbare prin Parcul Nicolae Romanescu - Craiova
















Neavand ce sa fac prin casa, mi s-a sfatuit sa dau o raita prin parcul Nicolae Romanescu, fiind colosala atat ca aspect cat si ca dimensiune, m-am gandit ca n-ar fi o optiune rea. In ciuda caniculei, am urcat in autobuz dupa autobuz si am ajuns in sfarsit la destinatia cu pricina. Echipata cu o camera foto (in imprumut ^^") m-am chinuit sa fac si eu poze cat mai agreabile :))
Lebedele au fost tot la locul lor, florile si animalele la fel, libelule au fost si sunt cu gramada, iar mai nou au si broaste testoase! Ele inca sunt timide si prefera sa se ascunde printre nuferi in apa :))

~ Ultima fotografie, cea cu libelula, este o dedicatie pentru cineva special: to Xaara Novack , a.k.a my squishy (don't kill meeee!) :-*:-*:-* sper sa-ti placa!

Ce parere aveti? Am facut ceva bine? ^^" sau mai bine ma las?

3 comentarii:

  1. Frumos parcul, frumoase si fotografiile. Imi plac. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te lasa ca ti bat! :)) cu mana pe umar desigur, pentru ca ai facut poze excelente! Imi plac toate, in special cele de aproape cu florile si libelula.
    Hugs :-*:-*:-*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lillee, daca ai incepe o plimbare prin parc inca din zorii zilei n-ai termina nici pana la miezul noptii, e imensa! :)) Nici eu n-am vazut tot inca, si o vizitez de cativa ani deja.

    @Smexyyyy! Bine bine, nu ma las :)) ma bucur ca iti plac, am avut de la cine invata ;)

    Kissu and Hagu! >:D<:-*:-*:-*

    RăspundețiȘtergere