duminică, iulie 17, 2011

Koi fish


Ultima mea creatie, aparuta din senin :D  Un peste Koi, de soi japonez. 
Ma plictiseam pe net (da, este posibil asa ceva), si pentru ca nu stiam ce sa caut, m-am uitat dupa picturi asiatice, prima data chinezesti, iar apoi japoneze. Am dat de imaginea unui peste Koi, si mi-a placut. Asa ca mi-am zis sa ma uit si dupa alte imagini cu asa ceva, pana am dat de una care mi s-a parut suficient de usoara pentru o incepatoare, ca mine ^^" Ideea pentru fundal si valurile decorative au venit de la Xaara , iar aspectul imaginii in sine se datoreaza modificarilor ei realizate in PhotoScape. Mie una imi place, arata a pictura japoneza :D dar este realizat pe o coala A4, cu un creion  HB de la Daiso Japan, despre care puteti citi mai multe aici

Ca intotdeuna, astept un verdict...sau un diagnostic :)) So?

4 comentarii:

  1. In PhotoScape imaginea a devenit din alba, galbena. Atat. A iesit superb pestisorul. Imi place cum ai venit cu creionul pe langa peste, parca a sarit in sus catre privitor si s-a prabusit inapoi in apa, facand acele valuri liniare pe care le-ai redat in creion.
    Diagnostic : bolnav de frumos! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si daca nu-mi sfatuiai sa raman la creion, ar fi iesit un pestisor mazgalit...fiindca ma aruncam pe el cu acuarela...mda...bad idea ^^" but you saved the day, and the drawing. Arigato gozaimasu smexy! >:D< :-*:-*:-*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Verdict - crima! Sau criminal. Superb. :)

    RăspundețiȘtergere