marți, iunie 21, 2011

Omagiu pentru Mozart


Inainte sa-mi sariti in cap despre ce legatura are Mozart cu un pisic negru, va spun, ca nu este vorba despre Wolfgang Amadeus Mozart, ci despre pisicul Mozart ( II ) a lui Xaara Novack, care disparuse fara urma. Dupa ce am citit postarea ei  despre Motzy , mi-au dat lacrimile, si cred ca nu numai mie. Am simtit nevoia sa pictez ceva in memoria lui, deoarece am avut norocul si onoarea de a-l cunoaste, de a-l mangaia si de a ma juca box cu el... cat am putut. A fost si sper ca este in continuare (pe undeva) un pisic splendid, si incontestabil demn de iubire. 
I hope you like it hon, even though it is a bit childish :-*:-*:-*>:D<


Realizat pe o coala groasa A4, cu creion, tempera si pix cu gel negru.

4 comentarii:

  1. Multumesc! Cred ca si lui Motzy ii este dor de tine, pentru ca in ultima vreme ii placea sa stea prin preajma ta, la fel cum face si Tsutzy. Kisses&Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca mai alergam eu dupa el, si il speriam cand se ascundea sub scaune :)) he was a funny scardy-cat ^^ but an excelent wrestler when it comes to Tzutzy.

    Kisses and hugs to you too smexy >:D<:-*:-*:-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Desenul este superb, la fel si postul tau. I have tears in my eyes again. :|

    Sper ca Mozart sa se intoarca cat mai repede.

    *hugs*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi Ayase, for remembering my Motzy :*:* Hugs!

    RăspundețiȘtergere