luni, iunie 20, 2011

Eu si fotografiatul / Me and photography

La ce ma indemna lipsa de ocupatie uneori...
Ies pe balcon sau ma uit la cer din geam, si cateodata prind momente frumoase din natura.
Soarele spionand lumea dintre copaci, norii luand forme uneori interesante, plantele inflorind pentru prima oara in acest an, apusul colorand cerul in nuante din ce in ce mai superbe...  Si in secunda urmatoare ma trezesc "luand cu imprumut" aparatul de fotografiat si chinuindu-ma cu toate setarile meniului sau complex pana imi iese o poza mai de doamne-ajuta... Iata ce mi-a iesit:

Nu stiu de ce, poate am mintea putin ciudata, dar norii astia pentru mine arata ori ca un pisic vazut din profil, ori ca o ilustratie japoneza al unui tigru, tot din profil... You decide :))


Atatea nuante,  imi plac enorm...

Pica-boo ! Ma vezi dar si eu te vad, Soare!

N-am idee cum se numeste aceasta planta, dar arata superb...


O muscata, mica si roz...isn't it cute ? :))

Ma jucam cu setarea Close-up :D



Preferatele mele:



                                                          Am o obsesie cu cerul...nush de ce.
Atat pentru ziua de azi, sper sa va placa :)

4 comentarii:

  1. Fotografiile sunt chiar frumoase. Nuantele cerului sunt superbe si imi plac unghiurile din care ai fotografiat. Arata dragut. ^^

    Nu stiu de ce, dar imi place foarte mult a saptea fotografie, prima dupa 'Ma jucam cu setarea Close-up'. Cred ca imi place mult fundalul.

    Spor la fotografiat! ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Planta aceea este Leandru sau Nerium Olander. Este intr-adevar foarte frumos, nu doar florile rozalii ci si frunzele, care am observat ca dupa ce infloreste, incep sa aiba nuante mai deschise sau mai inchise. Asta ii diversifica culorile si il face mai frumos.
    Sa nu fii modesta, pt ca sincer, desi e aparatul meu, tu ai fost cea care a descoperit setarea de close-up si tu m-ai ajutat sa fotografiez acel paianjen. Te descurci :D se vede ca iti place.
    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi Ayase >:D< Stiu, si mie imi place fundalul care defapt e geamul :)) Dar na, ma jucam si eu... :))

    Sankiu smexy >:D< :-*:-*:-* Nu-mi amintesc sa fi descoperit eu acea functie, dar daca zici tu, eu te cred ^^" Sa nu ma killaresti! Ma bucur ca te-am ajutat cu paianjenul, desi eu sincer le detest pentru ca ma sprie, si ma musca noaptea cand eu dorm...cel putin asta pateam acasa. Si da, imi place sa fac poze, dar trebuie sa vad ceva care sa ma captiveze...dar, chiar daca nu, jucandu-te cu setarile practic pozand orice poate sa-ti iasa o fotografie ca-lumea :-*:-*:-* ti pup - ti pup ! >:D<:-*

    RăspundețiȘtergere